Marketingová strategie vybraného podniku – Adam Fila
Adam Fila
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybraného podniku
Marketing strategy of the selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá novým trendem, kterým jsou provozovny fitness pod širým nebem. V praktické části se nachází analýzy, které zjišťují, zda by tento koncept cvičení byl možný a za jakých předpokladů. Projekt venkovní posilovna by neměl být jen místem pro cvičení a zvedání činek, nýbrž místem pro aktivní odpočinek na čerstvém vzduchu, posezení u dobré kávy a zdravého jídla s přáteli, tvoření …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the new trend of outdoor fitness facilities. If you want to know what is analytics, you can try it by trying to find out more about it. The outdoor gym project should not only be a place for exercising and lifting weights, but a place for active rest in the fresh air, sitting with good coffee and healthy food with friends, creating new If you don't want to move, you …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ss8fj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Komparační analýza vybraných českých a amerických fitness center
Martin Chalupa -
Využitelnost a propagace fitparků v Brně
Veronika Horáková