Propagace společnosti Hydropress s.r.o. s využitím informačních technologií – Jan Komprda
Jan Komprda
Bakalářská práce
Propagace společnosti Hydropress s.r.o. s využitím informačních technologií
Promotion of company Hydropress s. r. o. with use of information technology
Anotace:
Bakalářská práce se soustředí na oblast online propagace společnosti Hydropress s. r. o., která provozuje internetový obchod s hydraulikou. Cílem práce je na základě vyhodnocení aktuálního stavu marketingové komunikace a dalších analýz navrhnout zlepšení marketingu společnosti a zvýšení povědomí o internetovém obchodu. Návrhy na úpravy marketingové propagace vychází ze shromážděných informací a dat …víceAbstract:
The bachelor’s thesis focuses on the field of online promotion of the company Hydropress s. r. o., which operates an online store selling hydraulics. The goal of the thesis is based on the evaluation of the current state of marketing communication and other analyses to propose improvements to the company's marketing and increase awareness of the online store. Proposals for marketing promotion adjustments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Daně a veřejné finance
Práce na příbuzné téma
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet