Jan Komprda

Bakalářská práce

Propagace společnosti Hydropress s.r.o. s využitím informačních technologií

Promotion of company Hydropress s. r. o. with use of information technology
Anotace:
Bakalářská práce se soustředí na oblast online propagace společnosti Hydropress s. r. o., která provozuje internetový obchod s hydraulikou. Cílem práce je na základě vyhodnocení aktuálního stavu marketingové komunikace a dalších analýz navrhnout zlepšení marketingu společnosti a zvýšení povědomí o internetovém obchodu. Návrhy na úpravy marketingové propagace vychází ze shromážděných informací a dat …více
Abstract:
The bachelor’s thesis focuses on the field of online promotion of the company Hydropress s. r. o., which operates an online store selling hydraulics. The goal of the thesis is based on the evaluation of the current state of marketing communication and other analyses to propose improvements to the company's marketing and increase awareness of the online store. Proposals for marketing promotion adjustments …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Daně a veřejné finance