Využití hand tracking technologie ve virtuální realitě – Radek RAJTMAJER
Radek RAJTMAJER
Bakalářská práce
Využití hand tracking technologie ve virtuální realitě
Use of hand tracking technology in virtual reality
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá seznámením s technologií hand trackingu ve virtuální realitě, analýzou současného stavu a následné implementace. Cílem je prozkoumání možností implementace a výběr varianty s největším potenciálem. Implementace je prováděna pomocí programu Unity pro VR brýle Oculus Quest 2.Abstract:
The bachelor thesis deals with the introduction of hand tracking technology in virtual reality, analysis of the current state and subsequent implementation. The aim is to explore the implementation options and select one with the greatest potential. The implementation is carried out using the Unity software for the VR headset Oculus Quest 2.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Kubr
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAJTMAJER, Radek. Využití hand tracking technologie ve virtuální realitě. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta strojníBakalářský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Průmyslové inženýrství a management