Radek RAJTMAJER

Bakalářská práce

Využití hand tracking technologie ve virtuální realitě

Use of hand tracking technology in virtual reality
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá seznámením s technologií hand trackingu ve virtuální realitě, analýzou současného stavu a následné implementace. Cílem je prozkoumání možností implementace a výběr varianty s největším potenciálem. Implementace je prováděna pomocí programu Unity pro VR brýle Oculus Quest 2.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the introduction of hand tracking technology in virtual reality, analysis of the current state and subsequent implementation. The aim is to explore the implementation options and select one with the greatest potential. The implementation is carried out using the Unity software for the VR headset Oculus Quest 2.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Kubr

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RAJTMAJER, Radek. Využití hand tracking technologie ve virtuální realitě. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojní
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta strojní

Bakalářský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Průmyslové inženýrství a management

Práce na příbuzné téma