Definování konkurenční výhody podniku Nokian Tyres s.r.o. a její zobchodování – Bc. Petra Veselá
Bc. Petra Veselá
Master's thesis
Definování konkurenční výhody podniku Nokian Tyres s.r.o. a její zobchodování
Definition of company's competitive advantage of Nokian Tyres s.r.o. and its trading
Anotácia:
V diplomové práci je řešena problematika definování konkurenční výhody daného podniku a její zobchodování. Na základě posouzení, zhodnocení a analýzy získaných informací o vybraných problémech a jejich konfrontace s teoretickými, dosud známými podklady, je cílem diplomové práce zhodnocení, zda-li podnik má vhodně identifikovanou a definovanou konkurenční výhodu, zda je obchodovatelná a zda ji podnik …viacAbstract:
The thesis approaches the problem of defining the company competitive advantages and its trading. Based on the assessment, evaluation and analysis of the information about problems and their confrontation with theoretical, previously known elements, the thesis aim is to evaluate whether the company has appropriately identified and defined competitive advantage, whether it is tradable and whether the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zrn8j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory
Martin Bok