Steve Jobs a jeho vliv na vývoj marketingové komunikace – Bc. Caroline Novitskaia
Bc. Caroline Novitskaia
Bachelor's thesis
Steve Jobs a jeho vliv na vývoj marketingové komunikace
Steve Jobs and his Influence on Marketing Communication Development
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je především analýza vlivu Steva Jobse na vývoj marketingové komunikace. Tato práce je rozdělena do tří částí. První část se zaměřuje na charakteristiku komunikačního mixu a vysvětlení jednotlivých nástrojů na základě získaných informací z odborné literatury. Druhá část vychází z informací získaných v první části a je zde prováděna …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is mainly analysis of Steve Jobs´ influence on development of marketing communication. The thesis is divided into three parts. The first part focuses on characteristics of communication mix and explanation of individual tools, based on information gained from specialised literature. The second part follows on from information gained in the first part and communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kba6z/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Mgr. Pavel Kotyza
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev