Bc. Jakub Andrýsek

Diplomová práce

CRM - nástroj budování loajality zákazníků a konkurenceschopnosti fotbalového klubu

CRM - a tool for building customer loyalty and competitive soccer club
Anotace:
Tématem této diplomové práce je hodnocení vztahového marketingu mezi sportovním klubem a jeho zákazníky. Daná problematika je zde hodnocena jak z teoretického, tak i praktického hlediska. Pro praktické hodnocení jsou využity poznatky z fotbalového klubu AC Sparta Praha – fotbal, a.s. Práce řeší z teoretického hlediska CRM, popisuje proces jeho vzniku, průběh a nástroje, které jsou k tomu využívány …více
Abstract:
The subject of this thesis is an assessment of Relationship Marketing between a sports club and its customers. This topic is discussed here from both theoretical and practical aspects. The practical assessment is based on experience gained in the AC Sparta Praha – fotbal, a.s. football club. The thesis deals with the theoretical aspects of CRM - it describes the process of its formation, development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní