Možnosti cílení a využití PPC reklamy v České republice – Samuel Beniak
Samuel Beniak
Bachelor's thesis
Možnosti cílení a využití PPC reklamy v České republice
Possibilities of targeting and use of PPC advertising in the Czech Republic
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je zhodnotit, zdali má druh PPC reklamy a cílení vliv na její výkonnost a výsledky. Plánem je vytvořit reklamy pro e-shop se zaměřením na auto moto zboží, jakožto primárním prodejním zbožím. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část se věnuje popsání PPC reklamy na teoretické úrovni, seznámení s ní jako celkem. Popsáním druhů reklam, možností …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to evaluate whether individual types of PPC advertising and targeting differ in efficiency and whether they deliver different results. The plan is to create ads for an e-shop website selling auto moto goods. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The first part is devoted to the description of PPC advertising on a theoretical level and its introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Stanislav Vasko
- Reader: Pavel Pajkrt, DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENIAK, Samuel. \textit{Možnosti cílení a~využití PPC reklamy v~České republice}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/5bhnz4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Digital marketing and communication
Theses on a related topic
-
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
Aneta Svobodová -
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Adam BEŠINA -
Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
Jakub Černý -
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Tomáš Roudnický -
Pay-per-click reklamní kampaně
Veronika Brindzová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights