Marketingová a komunikační strategie pro hudební soutěž Skutečná liga – Michal Stanislav
Michal Stanislav
Bachelor's thesis
Marketingová a komunikační strategie pro hudební soutěž Skutečná liga
Marketing and communication strategy for music contest Skutečná liga
Anotácia:
První, teoretická část práce obecně popisuje marketing, marketingové a komunikační strategie. Praktická část je věnována popisu hudební soutěže Skutečná liga, dále analýze její cílové skupiny, analýze konkurence a dosavadní marketingové a komunikační strategii. Na základě těchto výzkumů byla sestavena SWOT analýza, v jejíž korespondenci byly identifikovány cíle Skutečné ligy. S ohledem na zjištěné …viacAbstract:
The first theoretical part of the work describes in general marketing, marketing and communication strategies. The practical part is given to description of the music contest Skutečná liga, then to analysis of its target group, to analysis of its competition and of previous marketing and communication strategy. SWOT analysis is made up on the grounds of these researches. Particular, concrete recommendations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21000
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Ladislav Jakl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21000
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková