Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích – Bc. Jitka Kárová
Bc. Jitka Kárová
Bachelor's thesis
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá teorií nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u tří vybraných obchodních jednotek v Dačicích. Zvoleny byly dva supermarkety Lidl a Penny Market a diskontní prodejna Norma. Ke sběru primárních dat byly použity metody pozorování a dotazníkové šetření. Získané údaje byly analyzovány a následně vyhodnoceny. Z výsledků …moreAbstract:
This thesis deals with the shopping atmosphere and merchandising theory. Its aim is to characterize, analyse and evaluate these aspects for three selected stores in Dačice. The following stores were selected: two supermarkets, Lidl and Penny Market, and a discount store Norma. For the collection of primary data, methods of observation and questionnaires were used. The obtained data were analysed and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ieq60/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Reader: Ing. Renata Bednářová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KÁROVÁ, Jitka. \textit{Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/5bkgui/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Bínová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denis Mašek -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Dvořáková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Mrkvičková