Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích – Bc. Jitka Kárová
Bc. Jitka Kárová
Bakalářská práce
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá teorií nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u tří vybraných obchodních jednotek v Dačicích. Zvoleny byly dva supermarkety Lidl a Penny Market a diskontní prodejna Norma. Ke sběru primárních dat byly použity metody pozorování a dotazníkové šetření. Získané údaje byly analyzovány a následně vyhodnoceny. Z výsledků …víceAbstract:
This thesis deals with the shopping atmosphere and merchandising theory. Its aim is to characterize, analyse and evaluate these aspects for three selected stores in Dačice. The following stores were selected: two supermarkets, Lidl and Penny Market, and a discount store Norma. For the collection of primary data, methods of observation and questionnaires were used. The obtained data were analysed and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ieq60/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Bednářová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KÁROVÁ, Jitka. \textit{Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/5bkgui/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Grznáriková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Martina Jechová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Bínová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Dana Kůrková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denis Mašek -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Andrea Dvořáková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Miroslav Vojta -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Veronika Mrkvičková