Bc. Jitka Kárová

Bakalářská práce

Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá teorií nákupní atmosféry a merchandisingu. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto aspekty u tří vybraných obchodních jednotek v Dačicích. Zvoleny byly dva supermarkety Lidl a Penny Market a diskontní prodejna Norma. Ke sběru primárních dat byly použity metody pozorování a dotazníkové šetření. Získané údaje byly analyzovány a následně vyhodnoceny. Z výsledků …více
Abstract:
This thesis deals with the shopping atmosphere and merchandising theory. Its aim is to characterize, analyse and evaluate these aspects for three selected stores in Dačice. The following stores were selected: two supermarkets, Lidl and Penny Market, and a discount store Norma. For the collection of primary data, methods of observation and questionnaires were used. The obtained data were analysed and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Renata Bednářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích