Měření spokojenosti návštěvníků restauračních zařízení – Adéla Novosadová
Adéla Novosadová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti návštěvníků restauračních zařízení
Customer Satisfaction Measurement with Restaurants
Anotace:
Bakalářská práce zjišťuje spokojenost návštěvníků tří restauračních zařízení v Bystřici pod Hostýnem. Dílčím cílem práce je vzájemné srovnání dosažených výsledků jednotlivých restaurací a zjištění, která z nich nejvíce uspokojuje potřeby zákazníků. V teoretické části je popsán restaurační trh a konkrétní tři zařízení, dále jsou vymezeny základní pojmy marketingu služeb a spokojenosti zákazníků. Analýza …víceAbstract:
The Bachelor`s thesis investigates customers` contentment with three restaurant facilities in Bystřice pod Hostýnem. Constituent objective of the dissertation is to compare mutually the achieved results of each restaurant and to determine which of them satisfies the customers` needs best. Firstly, the theoretical part describes restaurant market and three particular facilities. Secondly, it defines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139896
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Fenomén plýtvání potravin se zaměřením na restaurační zařízení
Veronika Mračková -
Standardy a jejich dopady na restaurační zařízení v Benešově
Radka KLIMOVIČOVÁ -
Rozšíření nabídky služeb vybraného restauračního zařízení
Klára Jobová -
Zhodnocení on-line marketingové strategie ve vybraných restauračních zařízení
Nikola Jiřičková -
iOS aplikace pro vyhledávání restauračních zařízení
Ondřej Podolský -
Vyhodnocení kvality restauračních zařízení v Brně
Karolína Čechová -
Management restauračních zařízení
Tereza ZENÁHLÍKOVÁ -
Realizace systému pro správu klientských objednávek v restauračních zařízeních
Michal Exner