Adam KRUPIČKA

Rigorózní práce

Jakub Arbes jako podnět pro didaktickou metodu tvůrčího psaní v literární výchově

Jakub Arbes jako podnět pro didaktickou metodu tvůrčího psaní v literární výchově

Jakub Arbes as a stimulus for creative writing (didactic method) in literary education
Anotace:
Tato práce má v zorném úhlu přinejmenším dva základní cíle. Za prvé: být srozumitelným a inspirativním příspěvkem k uplatnění didaktické metody tvůrčího psaní v literární výchově. Za druhé: přinést pokud možno komplexní podklad pro novou ontodidaktickou a psychodidaktickou transformaci osobnosti a tvorby vybraného českého autora, Jakuba Arbesa. K prvnímu cíli jsem směřoval intencionálně, druhý cíl …více
Abstract:
My thesis is aimed at two main goals. First of all to be an intelligible and inspiring contribution for the applications of teaching methods creative writting in the literary education. Second of all to bring if possible complex ground for the new didactic perspective and psycho-didactic transformation of personality and creative work of a Czech writer, Jakub Arbes. In the first chapter I dedicated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Koten, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRUPIČKA, Adam. Jakub Arbes jako podnět pro didaktickou metodu tvůrčího psaní v literární výchově. Ústí nad Labem, 2016. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta