Realizace výzkumu pozice vybraných konkurenčních značek – Bc. Lucie JANDOVÁ
Bc. Lucie JANDOVÁ
Master's thesis
Realizace výzkumu pozice vybraných konkurenčních značek
Realization of research for selected position competing brands
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na analýzu konkurenčních značek na trhu a cílem je stanovit pozici značek Coca-Cola, Kofola a Pepsi. V práci je nejprve detailně zpracována teoretická část k problematice značek. V následující praktické části jsou poté podrobně charakterizovány jednotlivé prvky vybraných značek, jejich produktové portfolio a především marketingová komunikace. Za stěžejní část práce je považována …moreAbstract:
This paper focuses on the analysis of competitive brands in the market and the aim is to specify the position of the brands Coca-Cola, Pepsi and Kofola. Firstly, there is a detailed theoretical part aimed at general issues of brands. In the next, practical part, particular elements of the selected brands, their product portfolio and mainly marketing communication are characterized in depth. The principal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANDOVÁ, Lucie. \textit{Realizace výzkumu pozice vybraných konkurenčních značek} Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/5bvfjb/. [cit. 2024-04-19].
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANDOVÁ, Lucie. Realizace výzkumu pozice vybraných konkurenčních značek. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti
Martina Masná -
Tvorba reklamní kampaně
Tereza Žáčková -
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Kateřina Cagalová -
Historie a současnost reklamní kampaně značky Adidas
Elvina Mambetova -
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
Veronika Nechybová -
Organizace reklamní kampaně v konkrétní firmě
Anastasiia Stepanova -
Návrh reklamní kampaně určitého produktu u konkrétní firmy
Jan Jína -
Průběh a účinnost reklamní kampaně z psychologického hlediska
Kateřina Šauerová