Bc. Josef Jalůvka

Bakalářská práce

Zavedení nového výrobku do produktového mixu

The implementation of a new product to the product-mix
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Zavedení nového výrobku do produktového mixu je analýza poznatků z marketingu, které se týkají nových výrobků, a jejich následná aplikace u konkrétního podniku. V první části jsou systematicky seřazeny a analyzovány teoretické poznatky na toto téma. V druhé části jsou pak analyzovány konkrétní trhy, konkurence, zákazníci, a též konkrétní podnik. Následně je zde navrženo, …více
Abstract:
The goal of the bachelor’s work The implementation of a new product to the product-mix is to analyse marketing information concerning new products and their follow-up application in a specific firm. The first part deals with systematic lining and analysing theoretical information about this topic. In the second part concrete markets, competitors, customers and also a specific firm are analysed. Further …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta