Zavedení nového výrobku do produktového mixu – Bc. Josef Jalůvka
Bc. Josef Jalůvka
Bakalářská práce
Zavedení nového výrobku do produktového mixu
The implementation of a new product to the product-mix
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Zavedení nového výrobku do produktového mixu je analýza poznatků z marketingu, které se týkají nových výrobků, a jejich následná aplikace u konkrétního podniku. V první části jsou systematicky seřazeny a analyzovány teoretické poznatky na toto téma. V druhé části jsou pak analyzovány konkrétní trhy, konkurence, zákazníci, a též konkrétní podnik. Následně je zde navrženo, …víceAbstract:
The goal of the bachelor’s work The implementation of a new product to the product-mix is to analyse marketing information concerning new products and their follow-up application in a specific firm. The first part deals with systematic lining and analysing theoretical information about this topic. In the second part concrete markets, competitors, customers and also a specific firm are analysed. Further …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r485j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Capacity Planning of Production
Faizan Mujahid Mulla -
Dopad využití výrobní kapacity na celkovou prosperitu výrobního úseku
Lucie Volková -
Projekt zvýšení výrobní kapacity lakovací linky ve vybrané společnosti
Karin Řičářová -
Zvýšení výrobní kapacity vybraného pracoviště
Martin Balajka -
Analýza a zhodnocení plnění výrobní kapacity montážní linky
Adam Bittner -
Analýza využítí výrobní kapacity ve výrobním podniku
Blanka Křenková -
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
Pavel Krchňák -
Marketingový mix vybraného podniku
Lenka Pavlová