Postoj dětí mladšího školního věku ke čtení – Bc. Dana FOJTÍKOVÁ
Bc. Dana FOJTÍKOVÁ
Diplomová práce
Postoj dětí mladšího školního věku ke čtení
The attitude of young school aged children to read
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postojem dětí mladšího školního věku ke čtení. V teoretické části práce je popsáno vývojové období dětí mladšího školního věku, čtení (druhy a způsoby, čtenářské návyky, poruchy čtení), dětského čtenáře, čtenářskou gramotnost a mezinárodní výzkumy RLS, PIRLS a PISA. Empirická část interpretuje výsledky z dotazníkového šetření.Abstract:
This diploma thesis deals with the attitude of younger school age children to reading. In the theoretical part of the thesis is described the development period of younger school age children, reading (varieties and manners, reading habits, reading disorders), child´s reader, reading literacy and the international researches of RLS, PIRLS and PISA. The empirical part interprets the results of the survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavla Andrysová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOJTÍKOVÁ, Dana. Postoj dětí mladšího školního věku ke čtení. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Podpora čtenářské gramotnosti se zaměřením na problematické hlásky u dětí předškolního a mladšího školního věku
Nikola Havlová -
Podpora čtenářství u dětí mladšího školního věku ve školní družině
Martina Vítečková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku s využitím metod RWCT
Magdaléna KANTOROVÁ -
Čtenářské postoje a zkušenosti žáků mladšího školního věku
Jana TKADLECOVÁ -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva