Bc. Jana Kučerová, DiS.

Diplomová práce

Porovnání investic společnosti M2C do marketingové komunikace na sociálních sítích a tištěných médií

Comparing investment of marketing communication of M2C Company to social media and print media
Anotace:
Diplomová práce řeší otázku efektivního vynakládání finančních prostředků společnosti M2C na PR a marketingovou komunikaci. V současnosti společnost investuje především do tištěné a webové reklamy, výrazně menší rozpočtové prostředky na propagaci firmy jsou určeny pro sociální sítě. Diplomová práce podrobuje tuto marketingovou strategii ucelené kritické analýze a z hlediska efektivnosti zkoumá stav …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of effective spending of M2C financial resources on PR and marketing communication. At present, the company invests primarily in printed and web advertising, significantly smaller budgets for company promotion are for social networks. The diploma thesis deals with this marketing strategy with a comprehensive critical analysis and in terms of effectiveness it …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní