Mgr. Jan STŘELEC

Bachelor's thesis

Příčiny vzniku a podstata antikomerčního aktivismu

The causes of rise and substance of anticommerce activism
Abstract:
V naší bakalářské práci bychom se chtěli zabývat podstatou aktivit jako jsou antireklama, klamání pomocí komerce, falešné reklamy jiné antikomerční aktivity pocházející z procesu zvaného globalizace.
Abstract:
The BA thesis focuses on a topic that has almost not been explored upon named {\clqq}anti-commercial activism``. This term stands for various kinds of activities starting with anti-advertising, street art, organizations engaged in billboard subversions and ending with individual artists who wish to aim at unhealthy commercialization and consumerism in our society by their activities.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2005
Accessible from:: 5. 5. 2005
Identifier: 518

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2005
  • Supervisor: Ing. Radim Bačuvčík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

STŘELEC, Jan. Příčiny vzniku a podstata antikomerčního aktivismu. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 5. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications

Theses on a related topic