Příčiny vzniku a podstata antikomerčního aktivismu – Mgr. Jan STŘELEC
Mgr. Jan STŘELEC
Bachelor's thesis
Příčiny vzniku a podstata antikomerčního aktivismu
The causes of rise and substance of anticommerce activism
Anotácia:
V naší bakalářské práci bychom se chtěli zabývat podstatou aktivit jako jsou antireklama, klamání pomocí komerce, falešné reklamy jiné antikomerční aktivity pocházející z procesu zvaného globalizace.Abstract:
The BA thesis focuses on a topic that has almost not been explored upon named {\clqq}anti-commercial activism``. This term stands for various kinds of activities starting with anti-advertising, street art, organizations engaged in billboard subversions and ending with individual artists who wish to aim at unhealthy commercialization and consumerism in our society by their activities.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2005
Zverejniť od: 5. 5. 2005
Identifikátor:
518
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STŘELEC, Jan. Příčiny vzniku a podstata antikomerčního aktivismu. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny vzniku a podstata antikomerčního aktivismu
Věra ČERNOCHOVÁ -
Příčiny vzniku a podstata antikomerčního aktivismu
Věra ČERNOCHOVÁ