Bc. Zdeněk Grosman

Bachelor's thesis

Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha

Marketing of AC Sparta Prague football club
Abstract:
GROSMAN, Zdeněk. Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha 2019. Cílem práce je představení českého fotbalového klubu AC Sparta Praha a analýza marketingového mixu, který Sparta využívá v rámci své marketingové filosofie. Za účelem dosažení tohoto cíle byla použita metoda analýzy dostupných dokumentů a pozorování. Následně se v této práci budu věnovat …more
Abstract:
GROSMAN, Zdeněk.Marketing of AC Sparta Prague football club [Bachelor´s dissertation] The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague 2019. The aim of this work is to introduce the Czech football club AC Sparta Prague and its subsequent analysis of the marketing mix, which Sparta uses in its marketing philosophy. In order to achieve this goal, I used the methodology of analysis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 11. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)