Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha – Bc. Zdeněk Grosman
Bc. Zdeněk Grosman
Bakalářská práce
Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha
Marketing of AC Sparta Prague football club
Anotace:
GROSMAN, Zdeněk. Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha 2019. Cílem práce je představení českého fotbalového klubu AC Sparta Praha a analýza marketingového mixu, který Sparta využívá v rámci své marketingové filosofie. Za účelem dosažení tohoto cíle byla použita metoda analýzy dostupných dokumentů a pozorování. Následně se v této práci budu věnovat …víceAbstract:
GROSMAN, Zdeněk.Marketing of AC Sparta Prague football club [Bachelor´s dissertation] The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague 2019. The aim of this work is to introduce the Czech football club AC Sparta Prague and its subsequent analysis of the marketing mix, which Sparta uses in its marketing philosophy. In order to achieve this goal, I used the methodology of analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/nfyn2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GROSMAN, Zdeněk. \textit{Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/5c5u1t/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketing sportovního klubu - AC Sparta Praha fotbal
Stanislav Šafránek -
Marketingová strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha
Matúš Madaras -
Marketingová komunikace AC Sparta Praha
Michal MINÁŘ -
Sportovně-ekonomická analýza AC Sparta Praha
Hlaváček Hlaváček -
Marketingová analýza klubu HC Sparta Praha
Martin Hroch -
Finanční analýza a analýza konkurenční pozice společnosti AC Sparta Praha fotbal, a.s.
František Dekař -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský -
Analýza sponzorských aktivit fotbalového klubu AC Sparta Praha: změna strategického sponzora
Ondřej Adámek