Bc. Zdeněk Grosman

Bakalářská práce

Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha

Marketing of AC Sparta Prague football club
Anotace:
GROSMAN, Zdeněk. Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha 2019. Cílem práce je představení českého fotbalového klubu AC Sparta Praha a analýza marketingového mixu, který Sparta využívá v rámci své marketingové filosofie. Za účelem dosažení tohoto cíle byla použita metoda analýzy dostupných dokumentů a pozorování. Následně se v této práci budu věnovat …více
Abstract:
GROSMAN, Zdeněk.Marketing of AC Sparta Prague football club [Bachelor´s dissertation] The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague 2019. The aim of this work is to introduce the Czech football club AC Sparta Prague and its subsequent analysis of the marketing mix, which Sparta uses in its marketing philosophy. In order to achieve this goal, I used the methodology of analysis of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/nfyn2/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách