Využití videoher ke zlepšení kulturní inteligence – Tomáš BALOUN
Tomáš BALOUN
Bakalářská práce
Využití videoher ke zlepšení kulturní inteligence
Using Video Games to Improve Cultural Intelligence
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce jsou výhody videoher pro hráče v mezikulturních interakcích. Cílem této práce je prozkoumat a objasnit způsoby, jak videohry zlepšují kulturní inteligenci hráče. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola analyzuje vztah mezi kulturou, kulturní inteligencí a videohrami. Dále shledává podobnosti mezi zlepšováním CQ a herní strategií, které je zásadní pro úspěch …víceAbstract:
The object of this undergraduate thesis is video games and their benefits for players in intercultural interactions. The goal of this thesis is to explore and clarify ways in which video games improve the cultural intelligence of players, mainly because the general public perceives games quite negatively. The thesis is divided into three main parts. The first part analyses the relationship between …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: William Bradley Vice, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BALOUN, Tomáš. Využití videoher ke zlepšení kulturní inteligence. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání