Bc. Adéla Šímová

Master's thesis

Analýza marketingového úspěchu gastronomie L. Hrušky

Analysis of the marketing success of gastronomy L. Hruska
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového úspěchu gastronomie Ládi Hrušky. Cílem diplomové práce je nalézt faktory, které způsobily úspěch jedné z tváří kulinářských pořadů, Ladislava Hrušky. V návaznosti na hlavní cíl a v souvislosti s tématem práce je sekundárním cílem posoudit, zda jsou recepty jídel uvařených podle Hrušky srovnatelné s běžnými recepty a případně s hotovými zakoupenými výrobky …more
Abstract:
The diploma thesis is based on the analysis of marketing success Lada Hruska´s gastronomy. The aim of the diploma thesis is to find the factors which caused the success of one of the faces of the culinary programs, Ladislav Hruška. To follow-up the main goal and the theme of the work, the secondary aim is to evaluate whether the recipes of cooked meals are comparable to common recipes and ready-made …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)