Bc. Adéla Šímová

Diplomová práce

Analýza marketingového úspěchu gastronomie L. Hrušky

Analysis of the marketing success of gastronomy L. Hruska
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového úspěchu gastronomie Ládi Hrušky. Cílem diplomové práce je nalézt faktory, které způsobily úspěch jedné z tváří kulinářských pořadů, Ladislava Hrušky. V návaznosti na hlavní cíl a v souvislosti s tématem práce je sekundárním cílem posoudit, zda jsou recepty jídel uvařených podle Hrušky srovnatelné s běžnými recepty a případně s hotovými zakoupenými výrobky …více
Abstract:
The diploma thesis is based on the analysis of marketing success Lada Hruska´s gastronomy. The aim of the diploma thesis is to find the factors which caused the success of one of the faces of the culinary programs, Ladislav Hruška. To follow-up the main goal and the theme of the work, the secondary aim is to evaluate whether the recipes of cooked meals are comparable to common recipes and ready-made …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství