Analýza marketingového úspěchu gastronomie L. Hrušky – Bc. Adéla Šímová
Bc. Adéla Šímová
Diplomová práce
Analýza marketingového úspěchu gastronomie L. Hrušky
Analysis of the marketing success of gastronomy L. Hruska
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového úspěchu gastronomie Ládi Hrušky. Cílem diplomové práce je nalézt faktory, které způsobily úspěch jedné z tváří kulinářských pořadů, Ladislava Hrušky. V návaznosti na hlavní cíl a v souvislosti s tématem práce je sekundárním cílem posoudit, zda jsou recepty jídel uvařených podle Hrušky srovnatelné s běžnými recepty a případně s hotovými zakoupenými výrobky …víceAbstract:
The diploma thesis is based on the analysis of marketing success Lada Hruska´s gastronomy. The aim of the diploma thesis is to find the factors which caused the success of one of the faces of the culinary programs, Ladislav Hruška. To follow-up the main goal and the theme of the work, the secondary aim is to evaluate whether the recipes of cooked meals are comparable to common recipes and ready-made …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12619/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠÍMOVÁ, Adéla. \textit{Analýza marketingového úspěchu gastronomie L. Hrušky}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/5ccbdm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Kuchařská televizní show optikou teorie vkusu Pierra Bourdieu: ratingová a obsahová analýza
Martin Bláha -
Historie pořadů o vaření v soukromých TV (Nova, Prima)
Jiří Jaroševský -
Historie pořadů o vaření v soukromé TV Prima
Markéta Fialová -
Srovnání televizních pořadů o vaření v ČR a v Anglii
Kateřina Vránová -
Kuchařská televizní show optikou teorie vkusu Pierra Bourdieu: ratingová a obsahová analýza
Martin Bláha