Marketingové aktivity vybrané destinace v České republice – Tomáš STŘELEČEK
Tomáš STŘELEČEK
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity vybrané destinace v České republice
Marketing Activities of Selected Destination in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingové aktivity vybrané destinace. Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingové aktivity a nástroje marketingové komunikace zvolené destinační oblasti. V první kapitole jsou detailně popsány charakteristiky regionu. Kapitola druhá se zabývá marketingovým výzkumem, který byl realizován pro naplnění cíle bakalářské práce. V druhé kapitole jsou shrnuty výsledky …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing activities of a selected destination. The aim of the bachelor thesis is to analyze the marketing activities and marketing communication tools of the selected destination area. In the first chapter the characteristics of the region are described in detail. Chapter two deals with the marketing research that has been carried out to fulfil the aim of the bachelor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eliška Kochová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STŘELEČEK, Tomáš. Marketingové aktivity vybrané destinace v České republice . Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Kristýna Kubešová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Projekt EDEN a jeho význam pro udržitelný cestovní ruch v České republice
Kateřina Kolářová -
Cestovní ruch ostrova Mauricius v odrazu sociálních sítí
Michaela HAŠKOVÁ -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Vliv sociálních médií na cestovních ruch a jejich využití na overturismus
Nikola Turečková -
Sociální sítě a jejich význam pro cestovní ruch
Martina Marková