Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech – Bc. Jiří CHUM
Bc. Jiří CHUM
Bachelor's thesis
Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech
Pronunciation Styles in Spoken Advertisement
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovou analýzou výslovnostních stylů čtyř mluvených propagačních spotů. V teoretické části zpracovává literární prameny v oblasti mluveného projevu se zaměřením na jazykové prostředky výslovnostních stylů v českém jazyce a charakterizuje základní principy teorie a praxe rozhlasové reklamy. Analytická část navazuje jazykovým a marketingovým rozborem čtyř reklamních …moreAbstract:
This labour addresses to a language analysis of a pronunciation style of four spoken advertising spots. In the teoretical part it elaborates a literary source in a field of range of spoken speech which concentrates on a language tool of a pronunciation styles in czech language and describes basic principle theory and experience of a radio advertisement. The analytic part follows language and marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
10661
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
- Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHUM, Jiří. Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Výslovnostní styly v rozhlasových reklamních spotech
Vendula OBDRŽÁLKOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech
Tereza RYCHNOVSKÁ -
Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech
Markéta MACOUNOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvené reklamě Rádia Zlín
Tomáš MALÁR -
Styly řízení a vedení lidí ve zvolené organizaci
Stanislav Podynskyy -
Osobnost manažera a styly řízení
Simona Kupcová -
Manažerské styly vedení a jejich uplatnění v podniku
Karolína LANGMAJEROVÁ -
Styly vedení lidí
Michaela Slavíková