Analysis of Coursebooks for Very Young Learners – Mgr. Marta Pasková
Mgr. Marta Pasková
Bachelor's thesis
Analysis of Coursebooks for Very Young Learners
Analysis of Coursebooks for Very Young Learners
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na učebnice angličtiny pro předškolní děti. V teoretické části autorka popisuje různé aspekty výuky angličtiny předškolních dětí a na základě analýzy cílů, metodických postupů a podmínek shrnuje požadavky na ranou výuku angličtiny. Další část práce je věnována výhodám a nevýhodám používání učebnic při výuce angličtiny obecně i při výuce předškolních dětí. Jsou zde popsány …viacAbstract:
The Bachelor thesis is focused on English coursebooks for very young learners. In the theoretical part, the author describes various aspects of teaching English to preschool children. Requirements for teaching English are suggested based on the analysis of aims, methods and conditions. Another part of the thesis deals with using coursebooks in teaching English in general as well as in particular in …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rnmcw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Práce na příbuzné téma
-
Cross-curricular links in English coursebooks for 5th graders.
Tereza Kejdová -
Subject Content in Coursebooks of English for Lower Secondary Schools
Eva Tomášová -
Teaching English to Very Young Children at Home
Barbora Polešovská -
Activities and methods used for teaching English to very young learners
Tereza KYLLAROVÁ -
Continuity in teaching English to children from an English kindergarten transitioning into a primary school
Kristina Psotová -
Teaching English to Talented Learners - A Case Study
Iveta Andělová -
Teaching English to High School Students through Structured Drama
Renáta Ježová -
Teaching English to Pupils from Socially Disadvantaged Background
Petra Bořková