Filip Janeš

Bachelor's thesis

Branding a marketingová strategie společnosti Burekone s.r.o.

Branding and marketing strategy for company Burekone s. r. o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou a brandingovou strategií společnosti Burekone s. r. o. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy nutné k pochopení praktické části. Praktická část obsahuje analýzu SWOT a Porterův model pěti konkurenčních sil. Výstupem této práce je doporučení pro efektivní marketing a branding vozů Bureko 6x6 6,2L V8.
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing and branding strategy for company Burekone s. r. o. The theoretical part focuses on basic knowledge required for practical part. SWOT analysis and Porter model of competition forces are located in practical part of this bachelor thesis. Output of this thesis is recommendation for marketing and branding strategy of vehicle Bureko 6x6 6,2L V8.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management