Bc. Markéta Viehmannová

Master's thesis

Porovnání názorů žáků a učitelů na klima školní třídy ve školách s daltonskými prvky vyučování a ve školách standardních

Comparing Opinions of Students and Teachers about Classroom Climate at Schools Utilizing Dalton Teachings and at Standard Schools
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá rozdílnou percepcí klimatu školní třídy z pohledu žáků a učitelů standardních škol a škol s daltonskými prvky vyučování. Jejím cílem bylo v těchto typech škol popsat a analyzovat názory žáků a jejich třídních učitelů na klima školní třídy, a následně porovnat rozdíly v jejich vnímání. Za tímto účelem byla v práci popsána teoretická východiska výzkumného problému a vyvozeny …viac
Abstract:
The topic of this thesis are differences in perception of classroom climate between students and teachers; standard schools and schools utilizing Dalton teachings. Its goal was to describe and analyse the opinions of teachers and students about classroom climate, in both types of schools and subsequently compare their perceptions. To this purpose, the theoretical starting points of the research problem …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
  • Vedúci: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta