Možnosti orientace spotřebitelských soutěží – Klára Havránková
Klára Havránková
Bachelor's thesis
Možnosti orientace spotřebitelských soutěží
Possible orientation of consumer contests
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem spotřebitelských soutěží. Stěžejním cílem bakalářské práce je zjistit atraktivitu a potenciál různých typů spotřebitelských soutěží pro spotřebitele a také to, jaký vliv mají na jejich kupní rozhodování. Bakalářská práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části bakalářské práce jsou obsaženy základní pojmy týkající se marketingové komunikace …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the topic of consumer competitions. The main aim of the thesis is to identify the attractiveness and potential of various types of consumer competitions, it deals also with the impact competitions have on consumers' purchase decisions. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part provides the introduction to basic concepts …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50638
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Markéta Nemeškalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50638
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelských soutěží čerpacích stanic OMV v České republice
Nicole Žďárská -
Metody a techniky podpory prodeje – spotřebitelské soutěže
Jana Leciánová -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Anfisa Klokava -
Metody a techniky podpory prodeje- spotřebitelské soutěže
Martin Fišera -
Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje
Lucie Minksová -
Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž
Monika Vavrušková -
Spotřebitelská soutěž v automobilovém průmyslu
Jan Brož -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Jan Šafář