Bc. Kristýna Kurica

Diplomová práce

Návrh strategie marketingové komunikace pro Brněnské kulturní centrum

Suggestion of marketing communication strategy for Brno cultural centre
Anotace:
Práce se zabývá problematikou integrace marketingové komunikace v reálném prostředí organizace Brněnského kulturního centra. Analyzuje vnitřní stav organizace, její komunikaci se širokou veřejností a hledá způsoby, jak zefektivnit vnitřní procesy, nastavit vnitřní marketingovou integraci a hledá nejefektivnější komunikační strategie.
Abstract:
The diploma thesis deals with the integration of marketing communication in the real environment of Brno Cultural Centre organization. The thesis also analyzes the internal state of the organization and its communication with the general public and is looking for ways to achieve an effectiveness in internal processes, set up an internal marketing integration and is looking for the most effective communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní