Bc. Kristýna Kurica

Master's thesis

Návrh strategie marketingové komunikace pro Brněnské kulturní centrum

Suggestion of marketing communication strategy for Brno cultural centre
Abstract:
Práce se zabývá problematikou integrace marketingové komunikace v reálném prostředí organizace Brněnského kulturního centra. Analyzuje vnitřní stav organizace, její komunikaci se širokou veřejností a hledá způsoby, jak zefektivnit vnitřní procesy, nastavit vnitřní marketingovou integraci a hledá nejefektivnější komunikační strategie.
Abstract:
The diploma thesis deals with the integration of marketing communication in the real environment of Brno Cultural Centre organization. The thesis also analyzes the internal state of the organization and its communication with the general public and is looking for ways to achieve an effectiveness in internal processes, set up an internal marketing integration and is looking for the most effective communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2011
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní