Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials – Quynh Trang Pham
Quynh Trang Pham
Diplomová práce
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
Luxury fashion marketing to millennials
Anotace:
Svět luxusní módy dnes zažívá jednu z největších transformací za posledních několik desítek let, a to zejména kvůli nestabilní ekonomické situaci, změně geografického rozložení spotřebitelů a nové generaci millennials. Tato práce se proto zaměřila na popis současného trhu s luxusní módou a na nalezení možností orientace marketingu luxusních módních značek směrem k této mladé kupní síle. Na základě …víceAbstract:
The world of luxury fashion is currently experiencing one of its biggest transformations over the last few decades, which is caused mainly by volatile economics situation, the change in geographical distribution of luxury consumers and new millennial generation. Therefore the purpose of this work was to describe the current luxury fashion market and to find the possible options for luxury fashion marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74065
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74065
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
Thái Hoàng Yến Nguyễn -
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
Daria Ulianova -
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
Štěpán Najman -
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
Co-Branding between Luxury Fashion Brands and Mass Fashion Brands
Svetlana Khaustova -
Dopad trendu udržitelnosti na Haute Couture a na luxusní oděvní značky
Alžběta Kirschnerová -
Marketing luxusní značky Dior
Pavla Sedláková