Quynh Trang Pham

Diplomová práce

Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials

Luxury fashion marketing to millennials
Anotace:
Svět luxusní módy dnes zažívá jednu z největších transformací za posledních několik desítek let, a to zejména kvůli nestabilní ekonomické situaci, změně geografického rozložení spotřebitelů a nové generaci millennials. Tato práce se proto zaměřila na popis současného trhu s luxusní módou a na nalezení možností orientace marketingu luxusních módních značek směrem k této mladé kupní síle. Na základě …více
Abstract:
The world of luxury fashion is currently experiencing one of its biggest transformations over the last few decades, which is caused mainly by volatile economics situation, the change in geographical distribution of luxury consumers and new millennial generation. Therefore the purpose of this work was to describe the current luxury fashion market and to find the possible options for luxury fashion marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74065