Bc. Barbora Schmidtová

Master's thesis

Dopady rendbrandingu na vybranou společnost

Effects of renbranding on the selected company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem rebrandingu vybrané společnosti. Cílem práce je popsat, analyzovat a zhodnotit dopady rebrandingu značky na společnost Kiwi.com. V první části práce je definována značka, její význam, hodnota a role. Dále je vymezen samotný rebranding a jeho principy. Tato část se také věnuje definování základních pojmů, zabývajících se strategickou a finanční analýzou, kde je mimo …more
Abstract:
Diploma thesis deals with rebranding of the selected company. The goal is to describe, analyse and evaluate impact of Skypicker’s rebranding into Kiwi.com. First part defines brand, its purpose and value. There is also described rebranding itself and its principles. This part describes basic concepts and dealing with financial and strategical analysis with characteristics of both internal and external …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2017
  • Supervisor: doc. RNDr. Petr Budinský, CSc.
  • Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní