Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh – Leoš Lacina
Leoš Lacina
Bachelor's thesis
Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh
Communication strategy for launching a new product on the market
Abstract:
Bakalářská práce „Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh“ byla zaměřena na návrh efektivní komunikační strategie pro nový výrobek ze segmentu kolaborativních robotů, který vstupuje na průmyslový trh segmentu B2B v roce 2021. Hlavním výzkumným cílem práce bylo zjistit a popsat, jaké komunikační kanály preferují koncoví uživatelé technologie pro jejich oslovení v rámci hodnoty informací …moreAbstract:
The bachelor's thesis "Communication strategy of launching a new product on the market" was focused on the draft of an effective communication strategy for a new product from the collaborative robot segment, which enters the B2B industrial market in 2021. Main research target of the bachelor thesis was find out and describe, which communication channels is preferred by end users of technology, to address …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82890
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82890
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
The Effectiveness of the Economic Diplomacy of the Netherlands. A Study at the Embassy in Slovenia
Froukje Zuidema -
Zaváděcí marketingová kampaň uvedení letadla Legend na trh
Lucie Smékalová -
Analýza marketingové komunikace při uvedení nové verze na trhu již etablovaného výrobku společnosti Citrix Systems
Zuzana Záhorová -
Dopady technologických inovací na trh práce ve vybraném průmyslovém odvětví
Petr Skoták -
Průmysl 4.0 jeho dopad na trh práce a požadavky na zaměstnance
Hana Leva -
Analýza konkurenceschopnosti vybrané firmy a návrhy na zlepšení jejího postavení na trhu v ČR
Kateřina Kozlová -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Dopady 4. priemyslovej revolúcie na trh práce a kvalitu pracovnej sily.
Romana Krajňáková