Studie klientského servisu (Front Office) a klientů v oblasti finančního poradenství – František Trunečka
František Trunečka
Bakalářská práce
Studie klientského servisu (Front Office) a klientů v oblasti finančního poradenství
Study on Customer Service (Front Office) and Clients in the Field of Financial Consultancy
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o tom, jak by měl dobrý poradce, manager komunikovat a jak by měl vystupovat. Zkoumány jsou možné změny a prostředí pracovníka front office. Zjišťování kvality služeb je realizováno šetřením formou nestrukturovaného interview s následným vyhodnocením včetně návrhů na zlepšení.Abstract:
This bachelor's thesis discusses the way a good advisor and manager should communicate and perform. It studies possible changes in the workplace of the front office personnel. The quality research was conducted in the form of unstructured interview which was followed by an evaluation including suggestions for improvement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Ing. Miroslav RÖSSLER, CSc., MBA
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Trunečka, František. Studie klientského servisu (Front Office) a klientů v oblasti finančního poradenství. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vhodnost finančního poradce pro klienta
Kateřina Kosířová -
Profesní přístup poradce k rizikovým klientům
Pavel Prach -
Profesionalita poradce očima klientů
Lenka Drajsajtlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva