Martina Adamcová
Master's thesis
Communication Mix of Specified Company
Communication Mix of Specified Company
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je sestavení komunikačního mixu společnosti SKIPI funpark a Montessori mateřská škola a pomocí akviziční marketinkové kampaně na Facebooku pro nábor dětí do Montessori mateřské školy. V teoretické části definuje některé teoretické pojmy a teorii pro sestavení komunikačního mixu společnosti a také se zabývá novými metodami digitálního marketingu a sociálních sítí, …moreAbstract:
The main object of this diploma thesis is to set up Communication Mix for the company SKIPI funpark and Montessori kindergarten and by Facebook acquisition campaign bring a particular number of applications to Montessori kindergarten. In theoretical part, it is described theory of setting Communication Mix of specified Company and also, new methods of digital marketing and social networking focused …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wi865/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Příčiny poruch chování u dětí předškolního věku
Pavlína Zoss -
The Project Of Facebook Marketing Campaign For Rohto Vietnam (Miracle Apo Lipstick
Thi Huong Tran -
Facebook Marketing
Peter Person -
Social media campaign
Ivan Komlenović -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Věra Kotálová -
Factors influencing the AG-dependence of the 3’ splice sites
Tatiana Kováčová -
Automatic Image Annotation for Microstock Sites
Michal Červeňanský -
Nonconforming Gender Identity and Gender Expression: TikTok and YouTube as Sites of Queer Activism
Veronika Rovenská