Petra Schneiderová

Diplomová práce

Marketingová strategie MICE akce

Marketing strategy of MICE event
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií akcí kongresového cestovního ruchu. Hlavním cílem této diplomové práce je popsat marketingovou strategii kongresových akcí před a během pandemie. Před pandemií se kongresová propagace orientovala na osobní účast na místě konání kongresu. K tomu směřovala celá propagační kampaň. Během pandemie se musela propagační strategie změnit, protože čistě osobní …více
Abstract:
The diploma thesis focusses on the marketing strategy of congress tourism events. The main goal of this diploma thesis is to describe the marketing strategy of congress events before and during a pandemic. Before the pandemic, congress promotion focused on personal participation at the congress venue. The whole promotional campaign aimed at this. During the pandemic, the promotional strategy had to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Zdenka Petrů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83727