Petra Schneiderová
Master's thesis
Marketingová strategie MICE akce
Marketing strategy of MICE event
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií akcí kongresového cestovního ruchu. Hlavním cílem této diplomové práce je popsat marketingovou strategii kongresových akcí před a během pandemie. Před pandemií se kongresová propagace orientovala na osobní účast na místě konání kongresu. K tomu směřovala celá propagační kampaň. Během pandemie se musela propagační strategie změnit, protože čistě osobní …moreAbstract:
The diploma thesis focusses on the marketing strategy of congress tourism events. The main goal of this diploma thesis is to describe the marketing strategy of congress events before and during a pandemic. Before the pandemic, congress promotion focused on personal participation at the congress venue. The whole promotional campaign aimed at this. During the pandemic, the promotional strategy had to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83727
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2021
- Supervisor: Zuzana Kvítková
- Reader: Zdenka Petrů
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83727
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Kongresové centrum Regionálního centra Olomouc - marketingová strategie
Petr Vaněček -
Marketingová strategie Hotelu Jezerka s.r.o.
Michaela Holubová -
Marketingová strategie zvoleného subjektu
Monika Kučerová -
Návrh marketingové strategie hotelu
Martina Prokešová -
Marketingová strategie hotelu Jana a.s.
Kateřina Němečková -
Analýza marketingové strategie CzechTourism v oblasti kongresového cestovního ruchu
Eva Luhanová -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Nabídka pro kongresový cestovní ruch v Jihomoravském kraji
Lenka Podstranská