Vnímaný vliv produktu na životní prostředí – Monika Musilová
Monika Musilová
Bachelor's thesis
Vnímaný vliv produktu na životní prostředí
The perceived environmental impact of the product
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá vnímaným vlivem obalů na mléko na životní prostředí. Jejím cílem bylo zjistit, jak spotřebitelé vnímají obaly na mléko z hlediska jejich vlivu na životní prostředí, zda záleží na generaci a zda se vnímaný vliv shoduje s reálným vlivem dle odborných studií. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření a jeho výsledky ukazují, že spotřebitelé jsou nedostatečně …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the perceived environmental impact of milk packaging. The aim was to find out how consumers perceive milk packaging in terms of its environmental impact, whether it depends on the generation and whether the perceived impact coincides with the real impact according to expert studies. The evaluation was based on a questionnaire survey and the results show that consumers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85498
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedúci: Jiří Dvořák
- Oponent: Lucie Sára Závodná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85498
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Consumer perceptions of Prime bevarages' marketing tools
Varvara Lazareva -
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
Sabina Ismailova -
“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour”
Rami Mohana -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Matthew Allen -
'The Relationship Between the User’s Perception, Quality of Space and Urban Activities in the Public Open Spaces: Asik Veysel Recreation Area, Izmir, Turkiye.
Seda Bagci -
"Human perception of nature: the connection between emotions and vegetation biodiversity".
Olha Almashy