Klára Pokorná

Bakalářská práce

Psychologický rozměr působení značky

Psychological Dimension of Brand Influence
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivu image na nákupní rozhodování spotřebitele. Teoretická část se zabývá především brand management, kde se zaměřuji hlavně na image, identitu a kulturu značky. Další částí je psychologie v brand managementu, kde se zaměřuji především na psychologii barev, tvarů anebo design. Dále bude následovat kapitola o nákupním chování a poslední kapitolou psychické procesy, jako …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the influence of the image on consumer decision making. The theoretical part deals mainly with brand management, where I focus mainly on image, corporate identity and brand culture. Another part is brand management psychology, where I focus mainly on color, shape and design psychology. Next will be a chapter on shopping behavior and the last chapter psychological processes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.