Psychologický rozměr působení značky – Klára Pokorná
Klára Pokorná
Bakalářská práce
Psychologický rozměr působení značky
Psychological Dimension of Brand Influence
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivu image na nákupní rozhodování spotřebitele. Teoretická část se zabývá především brand management, kde se zaměřuji hlavně na image, identitu a kulturu značky. Další částí je psychologie v brand managementu, kde se zaměřuji především na psychologii barev, tvarů anebo design. Dále bude následovat kapitola o nákupním chování a poslední kapitolou psychické procesy, jako …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of the image on consumer decision making. The theoretical part deals mainly with brand management, where I focus mainly on image, corporate identity and brand culture. Another part is brand management psychology, where I focus mainly on color, shape and design psychology. Next will be a chapter on shopping behavior and the last chapter psychological processes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wpuju/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.