Ing. Petr KRENAR

Bachelor's thesis

Komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované Americké armádě/The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen - 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army

The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen -- 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování návrhu komunikační strategie Patton Memorial Pilsen {--} prvního muzea v České republice věnované americké armádě. Teoretická část popisuje poznatky z oblasti marketingu muzeí a památek se zaměřením na marketingový výzkum a marketingovou komunikační strategii. Druhá, praktická část, se věnuje popisu muzea Patton Memorial Pilsen, dále marketingovému výzkumu …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with a topic of {\clqq}The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen {--} 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army.`` Theoretic part of thesis describes knowledge in marketing of museum and historical sights with intent on marketing research and marketing communication strategy.The second practical part devotes to describe the Patton Memorial Pilsen …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zverejniť od: 9. 12. 2005
Identifikátor: 2483

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRENAR, Petr. Komunikační strategie Patton Memorial Pilsen - prvního muzea v České republice věnované Americké armádě/The Communication Strategy of Patton Memorial Pilsen - 1st Museum in the Czech Republic devoted to the American Army. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.