Využití sociálních sítí jako prostředků pro komunikaci s centrem tísňového volání 112 – Richard Majtán
Richard Majtán
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí jako prostředků pro komunikaci s centrem tísňového volání 112
Using Social Networks as a Means of Communication with the Emergency Call Center 112
Anotace:
Cieľom práce je naštudovať fungovanie sociálnych sietí a vytvoriť teoretický návrh možnej obojstrannej komunikácie s centrom tiesňového volania 112, v prípade odovzdania núdzovej správy. V práci je vysvetlené fungovanie centier tiesňového volania, ako aj dostupné možnosti spojenia s ním. Bližšie popísané je fungovanie sociálnych sietí Facebook a Twitter. Obsahuje návrh komunikačnej schémy, na základe …víceAbstract:
The main goal of this thesis is the study of behavior of social networks and theoretical design of a possible two-way communication system with the Emergency call center - 112 in the case of emergency message delivery. Emergency call centers operation is explained in the thesis as well as available possibilities for contacting. A closer look has been taken on the functionality of social networks Facebook …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/128482
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Filip Řezáč
- Oponent: Pavol Partila
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAJTÁN, Richard. \textit{Využití sociálních sítí jako prostředků pro komunikaci s centrem tísňového volání 112}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/5e7pwp/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Telekomunikační technika
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaný záchranný systém a evropská linka tísňového volání 112
Ondřej Loučka -
Lokalizace volajícího na tísňovou linku 112
David Pančocha -
Vývoj tísňové linky 112 a její role v integrovaném záchranném systému
Aneta Donátová -
Optimalizace centra tísňového volání 112
Martin Warzeszka -
Proces příjmu tísňového volání na linku 112 a následného předání informací Policii České republiky
Lenka Kopecká -
Možnosti zdravotně-tělesně postižených osob při kontaktu s centrem tísňového volání 112
Marek Kopec -
Tísňová linka 112 a její úloha v integrovaném záchranném systému
Miroslava LITAVSKÁ -
E-call, stav a vývoj systému
Jiří Vlček