Zdeňka Hamáková, MBA
Bachelor's thesis
Vývoj komunikace ve zvolené firmě
Development of communication in the selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vývojem komunikace ve zvolené firmě. Cílem práce je zjistit, jak se komunikace v konkrétní firmě vyvíjí, a zdali se její vývoj orientuje spíše pozitivním nebo negativním směrem. Zejména je cílem práce zjistit vnímání verbálních prvků manažerské komunikace podřízenými zaměstnanci. Práce je rozdělena do tří částí – části teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se …moreAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the development of communication in the selected company. The aim of the work is to find out how communication in a particular company develops, and whether its development is oriented in a rather positive or negative direction. In particular, the aim of the work is to determine the perception of verbal elements of managerial communication by subordinate employees. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Reader: Ondřej Benda, Mgr.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
The Secrets of Communication
Sabina-Mariana Ciucu -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Making internal communication in a software company more efficient
Martin Bryndza -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
The Secrets of Communication
Fabio Vogel -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko