Vývoj komunikace ve zvolené firmě – Zdeňka Hamáková, MBA
Zdeňka Hamáková, MBA
Bachelor's thesis
Vývoj komunikace ve zvolené firmě
Development of communication in the selected company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vývojem komunikace ve zvolené firmě. Cílem práce je zjistit, jak se komunikace v konkrétní firmě vyvíjí, a zdali se její vývoj orientuje spíše pozitivním nebo negativním směrem. Zejména je cílem práce zjistit vnímání verbálních prvků manažerské komunikace podřízenými zaměstnanci. Práce je rozdělena do tří částí – části teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se …viacAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the development of communication in the selected company. The aim of the work is to find out how communication in a particular company develops, and whether its development is oriented in a rather positive or negative direction. In particular, the aim of the work is to determine the perception of verbal elements of managerial communication by subordinate employees. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Ondřej Benda, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Secrets of Communication
Sabina-Mariana Ciucu -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Making internal communication in a software company more efficient
Martin Bryndza -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
The Secrets of Communication
Fabio Vogel -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko