Pavla KOZLÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Efektivní interní komunikace pomocí nástrojů public relations.

Effective Internal Communication by Using the Tools of Public Relations.
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma efektivní interní komunikace pomocí nástrojů public relations. V první části práce jsou popsána teoretická východiska, zejména proces efektivní komunikace, charakteristika interní komunikace a cíle a nástroje public relations. V druhé, praktické části práce je zkoumána interní komunikace zvolené firmy. Na základě teoretických východisek a provedené analýzy výsledků …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the theme "Effective Internal Communication by Using the Tools of Public Relations". It deals with the important part of organization-its internal communication and PR tools, that are in the process of internal communication used. The theoretical background is described in the first part of bachelor thesis. Especially the communication process and the conditions of effective …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOZLÍKOVÁ, Pavla. Efektivní interní komunikace pomocí nástrojů public relations.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications