Specifika práce učitele s žáky s odlišnými speciálními vzdělávacími potřebami v rámci vybrané třídy běžné základní školy – Daniela Poláková
Daniela Poláková
Master's thesis
Specifika práce učitele s žáky s odlišnými speciálními vzdělávacími potřebami v rámci vybrané třídy běžné základní školy
Specifics of teacher's work with pupils with different type of special educational needs in the chosen mainstream primary school class
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vybranými specifickými poruchami učení a chování, se kterými se v dnešní době může učitel základní školy běžně setkat. Cílem práce je popsat přístup vybrané učitelky čtvrtého ročníku ke třem žákům, u nichž byla diagnostikována dyslexie, dysgrafie, dysortografie a ADHD. Výzkumné šetření využívá metodu pozorování, rozhovoru a analýzy dokumentů. Pozorované projevy na straně žáků …viacAbstract:
This thesis deals with some specific behaviour and learning disabilities which, nowadays, an elementary school teacher can normally encounter. The goal is to describe the approach of a selected fourth grade teacher towards three students, who have been diagnosed with dyslexia, dysgraphia, orthography, and ADHD. The survey uses the method of observation, interviews, and document analysis. The observed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zverejniť od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Oto Dymokurský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLÁKOVÁ, Daniela. \textit{Specifika práce učitele s žáky s odlišnými speciálními vzdělávacími potřebami v rámci vybrané třídy běžné základní školy}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/5eiyn3/.
Jak správně citovat práci
Poláková, Daniela. Specifika práce učitele s žáky s odlišnými speciálními vzdělávacími potřebami v rámci vybrané třídy běžné základní školy. Liberec, 2015. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - English language, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11).
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum efektivity vnitřní diferenciace při výuce finanční matematiky na základní škole
Silvie Široká -
Individualizace a Diferenciace v hodinách angličtiny : zaměření na talentované žáky
Linda Sedláková -
Pedagogická diagnostika na 1. stupni základní školy jako východisko pro individualizaci a vnitřní diferenciaci ve výuce s ohledem na rozvoj osobnosti žáka
Eva Burešová -
Přístup učitele 1. st. ZŠ k žákovi s dysortografií
Michaela ROBOVÁ -
Možnosti speciálně pedagogických intervencí u žáků se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností - dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie a syndromu ADHD
Jitka Vnoučková
Názov
Vložil
Vložené
Práva