Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex – Andrea Janečková, DiS.
Andrea Janečková, DiS.
Bakalářská práce
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Market research aimed at advertising of Jablonex brand
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat provedený marketingový výzkum a využít zjištěné informace pro přípravu a realizaci reklamní kampaně značky Jablonex a zároveň poukázat na klady a zápory této reklamní kampaně. Marketingový výzkum byl proveden v roce 2006 na trhu USA společností JABLONEX GROUP. Výzkumem bylo zjištěno, že české perle jsou všude ve světě známým pojmem, ale na druhou stranu výzkum ukázal …víceAbstract:
The aim of my thesis was to analyse the market research which was carried out and to use information gained for preparation and realization of the advertising campaign. I would also like to evaluate the success of this advertising. The company JABLONEX GROUP realized its market research in the US market in 2006. The research has found out that the Czech beads are well-known everywhere in the world …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/f9oag/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2010
- Vedoucí: Ing. Helena Janegová
- Oponent: Ing. Dana Havlíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Příprava reklamní kampaně (psychologické aspekty)
Veronika Sekyrová -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)
Michaela Zverková -
Projektové řešení - příprava a realizace DM akce
Karel Rohan -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení: The Harp by the River))
Jan Doležil -
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci vybrané společnosti
Petr Jelen -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)
Daniel Merhout -
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS
Daria Kovun -
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS
Ondřej Vojík