Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex – Andrea Janečková, DiS.
Andrea Janečková, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Market research aimed at advertising of Jablonex brand
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat provedený marketingový výzkum a využít zjištěné informace pro přípravu a realizaci reklamní kampaně značky Jablonex a zároveň poukázat na klady a zápory této reklamní kampaně. Marketingový výzkum byl proveden v roce 2006 na trhu USA společností JABLONEX GROUP. Výzkumem bylo zjištěno, že české perle jsou všude ve světě známým pojmem, ale na druhou stranu výzkum ukázal …moreAbstract:
The aim of my thesis was to analyse the market research which was carried out and to use information gained for preparation and realization of the advertising campaign. I would also like to evaluate the success of this advertising. The company JABLONEX GROUP realized its market research in the US market in 2006. The research has found out that the Czech beads are well-known everywhere in the world …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2010
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/f9oag/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2010
- Supervisor: Ing. Helena Janegová
- Reader: Ing. Dana Havlíčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANEČKOVÁ, Andrea. \textit{Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2010. Available from: https://theses.cz/id/5eteq9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Příprava reklamní kampaně (psychologické aspekty)
Veronika Sekyrová -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)
Michaela Zverková -
Projektové řešení - příprava a realizace DM akce
Karel Rohan -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení: The Harp by the River))
Jan Doležil -
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci vybrané společnosti
Petr Jelen -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)
Daniel Merhout -
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS
Daria Kovun -
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS
Ondřej Vojík